A continuació pots trobar el detall del pla d'estudis de la Doble titulació de grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o Enginyeria Telemàtica de l'EETAC. Per a trobar informació detallada de vies d'accés, matrícula, nota de tall, beques i ajuts, etc. clica aquest enllaç.

Doble titulació, amb accés des de preinscripció universitària sense cap prova addicional, que ofereix una formació multidisciplinària en els àmbits de l’enginyeria de sistemes aeroespacials i l’enginyeria de telecomunicació. Única a Espanya, dóna resposta a les actuals demandes dels sectors de les telecomunicacions i l’enginyeria aeroespacial per formar professionals altament capacitats.

L'estudiant que cursi la doble titulació obtindrà dues titulacions oficials de grau en cinc anys (inclòs el Treball de Fi de Grau) i podrà escollir qualsevol de les dues mencions del Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials.

L’estudiant comença des de bon principi amb assignatures tant de l'àmbit de l’Enginyeria Aeroespacial com del de les Enginyeries de la Telecomunicació i poc a poc comença a orientar el seu itinerari acadèmic fins a obtenir la doble titulació en el Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials (ja sigui amb la menció en Aeronavegació o en Aeroports) i o bé el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o bé el Grau en Enginyeria Telemàtica.

Plans d'estudis

Pla d'estudis de la fase comuna de la doble titulació

Optatives de menció

AeronavegacióAeroportsECTS