Notícies del lloc
  • L’EETAC participa el dia 27 d'abril en la iniciativa amb una xerrada-taller que porta per títol "La realitat augmentada i la realitat virtual al teu mòbil". La UPC se suma de nou a la iniciativa internacional ‘Girls in ICT Day’, organitzant una jornada per apropar el món de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a les noies.

• El 22 de marzo tendrá lugar el UPC Fab Lab Open Day para que estudiantes, PDI y PAS, puedan conocer el espacio y saber cómo la Fabricación Digital les puede ser útil en sus proyectos y estudios.

• L'EETAC participa al Saló de l'Ensenyament 2017 del 22 al 26 de març al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona. També participa al Saló Futura (Saló dels Màsters i Postgraus) els dies 24 i 25 de març al mateix recinte.

• La fecha límite para la presentación de los trabajos será el próximo 31 de marzo de 2017. Este año se celebra la XXXVII edición de los Premios Ingenieros de Telecomunicación, en el marco de celebración del 50 Aniversario del Colegio Oficial de Ingenieros de Telecomunicación.

• Dimecres 29 de març a les 13:00, a l'aula C4-025, tindrà lloc la xerrada sobre el Balsells Graduate Fellowship Program a càrrec de Roger Rangel, professor de Mechanical and Aerospace Engineering de la University of California Irvine. El Balsells Graduate Fellowship Program ofereix beques i ajuts per estudiar master i/o Ph.D. als Estats Units.

• El dia 16 de març, rebrem la visita al campus de la unitat mòbil del Banc de sang, com és habitual en aquesta època.

• Dijous 16 de març tindran lloc al Campus del Baix Llobregat les proves Cangur 2017 de matemàtiques (XXII edició de les proves Cangur de la SCM).

• El professor de l'EETAC David Rincón ha aparegut citat al dossier del diari Ara sobre el Mobile World Congress, en un article sobre la importància creixent dels continguts adiovisuals.

• Oberta fins al 6 d'abril. Convocatòria d’Ajuts per a Activitats de Cooperació del Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD-UPC), s’adreça a tots i totes les membres de la comunitat universitària i s'orienta a donar suport a projectes en què intervingui directament estudiantat, PDI i/o PAS de la UPC.

• Pere L. Gilabert and Gabriel Montoro, professors at Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), and David López, Researcher at CTTC’s PHYCOM department and PhD student at UPC, have organized this year’s Power Amplifier (PA) Linearization through Digital Pre-distortion (DPD) Design Competition (SDC#6), sponsored by Rohde & Schwarz and the IEEE Microwave Theory and Techniques Society (MTT-S) Digital Signal Processing (MTT-9) and Microwave Measurements (MTT-11) Technical Committees.