Esmenes a l'encàrrec docent ordinari 2016-2017

Contingut

S'aproven per consens les següents esmenes a l'encàrrec docent ordinari (primera volta) per al curs 2016-2017:

1. Vam encarregar docència al quadrimestre de Tardor d’Electricitat (passa de 2A a 2B) i no se’n farà => recuperem 37,13 punts. Podem obrir un grup més d’Electrònica de les Telecomunicacions amb 11,7 d’aquests punts. Per tant EEL baixa 25,43 punts d’encàrrec.
  2. Vam encarregar docència al quadrimestre de Primavera d’ERM (passa de 2B a 3A) i no se’n farà => recuperem 43,56 punts. Al quadrimestre de tardor hi ha la possibilitat de passar amb un únic grup (43,56 més), però ho deixem com a correcció de segona volta. Per tant ECA baixa 43,56 punts d’encàrrec.
  3. No vam encarregar un grup de SL (passa de 2B a 2A) al quadrimestre de Tardor quan hi haurà simultaneïtat => necessitem 15,66 punts.
  4. No vam encarregar docència de quadrimestre de Tardor a CA1 i CAP (perquè són assignatures noves de 2B però els pocs estudiants de doble titulació que hi arribin ara les faran al seu 2A) => necessitem 39,6 punts. Per tant TSC puja 55,26 punts d’encàrrec.
  5. Podem aprofitar també per ampliar una mica l’encàrrec a ITA perquè hi han d’arribar els estudiants de Doble Titulació. 1 grup petit més (a Tardor) són 24,75 punts, que puja FIS (Aeros)

Dos errors més sense influència significativa sobre l’encàrrec:

1. A FC (pla antic) estaven intercanviats laboratoris i ADs (que no en té).
  2. L'optativa DROPRO (quadrimestre de Primavera) es fa al 50% entre EEL i AC.

Dades del document

• Punt: 3