Mobilitat per a nous titulats

L’Escola forma part de les xarxes universitàries a les quals pertany UPC-Barcelona Tech. Això li permet establir acords de mobilitat dins dels estudis com s’explica als apartats corresponents, inclús en forma de Dobles titulacions (Dual Degree) de Màster.

El detall d’informació general de les beques de mobilitat per a titulats, així com propostes per participar en estades laborals a l’estranger les haureu de consultar a les webs que disposen d’aquesta informació:

1. UPC-Alumni Formació i Carreres Professionals
    2. Acció 10: Agència per la competitivitat de l'empresa
    3. Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) - Generalitat de Catalunnya
    4. Pla de Doctorats Industrials - Generalitat de Catalunya
    5. Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
    6. Ministeri de Ciència i Innovació
    7. Informació general per a la mobilitat a través de portals Justlanded, Internations, Universia, Transitions Abroad o Expat blog.
    8. El Ministeri d’Assumptes Exteriors i Cooperació ofereix fitxes informatives i oportunitats professionals i de formació de cada país amb enllaços oficials i adreces de les representacions espanyoles a l’estranger.
    9. El portal de l’OCDE (Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic) ofereix documents sobre tendències i perspectives de canvi al mercat de treball dels països que formen part de l’organització.
    10. El portal Catalans al món i de les delegacions catalanes a l’exterior també poden ser un punt d’informació i cerca. En el cas d’Espanya hi ha el portal Spaniards.

El Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social ofereix enllaços a les conselleries i les missions diplomàtiques permanents de l’Estat espanyol a l’exterior. En aquest apartat trobareu també informació sobre les condicions i les regulacions del mercat laboral.

El projecte Erasmus + Pràctiques, prèviament Leonardo, contempla estades a empreses d'estudiants titulats, on els tràmits de les sol·licituds s'han de fer a través de les pàgines següents, segons el cas de cadascú:

1. Beques Argo
    2. Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos (OAPEE)

A més, a part de les empreses que trobareu a través de les webs prèvies, us recomanem també que us mireu les pàgines de les empreses perquè la majoria contemplen un ampli ventall d’opcions per incorporar-s’hi (pràctiques, projectes, nous titulats i contractació). Consulteu l’apartat “careers” on les trobareu.