Mobilitat per a nous titulats

L’Escola forma part de les xarxes universitàries a les quals pertany UPC-Barcelona Tech. Això li permet establir acords de mobilitat dins dels estudis com s’explica als apartats corresponents, inclús en forma de Dobles titulacions (Dual Degree) de Màster que podreu consultar a:

El detall d’informació general de les beques de mobilitat per a titulats, així com propostes per participar en estades laborals a l’estranger les haureu de consultar a les webs que disposen d’aquesta informació:

1. UPC-Alumni Formació i Carreres Professionals
  2. Acció 10: Agència per la competitivitat de l'empresa
  3. Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) - Generalitat de Catalunnya
  4. Pla de Doctorats Industrials - Generalitat de Catalunya
  5. Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
  6. Ministeri de Ciència i Innovació
  7. Informació general per a la mobilitat a través de portals Justlanded, Internations, Universia, Transitions Abroad o Expat blog.
  8. El Ministeri d’Assumptes Exteriors i Cooperació ofereix fitxes informatives i oportunitats professionals i de formació de cada país amb enllaços oficials i adreces de les representacions espanyoles a l’estranger.
  9. El portal de l’OCDE (Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic) ofereix documents sobre tendències i perspectives de canvi al mercat de treball dels països que formen part de l’organització.
  10. El portal Catalans al món i de les delegacions catalanes a l’exterior també poden ser un punt d’informació i cerca. En el cas d’Espanya hi ha el portal Spaniards.

El Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social ofereix enllaços a les conselleries i les missions diplomàtiques permanents de l’Estat espanyol a l’exterior. En aquest apartat trobareu també informació sobre les condicions i les regulacions del mercat laboral.

El projecte Erasmus + Pràctiques, prèviament Leonardo, contempla estades a empreses d'estudiants titulats, on els tràmits de les sol·licituds s'han de fer a través de les pàgines següents, segons el cas de cadascú:

1. Beques Argo
  2. Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos (OAPEE)

A més, a part de les empreses que trobareu a través de les webs prèvies, us recomanem també que us mireu les pàgines de les empreses perquè la majoria contemplen un ampli ventall d’opcions per incorporar-s’hi (pràctiques, projectes, nous titulats i contractació). Consulteu l’apartat “careers” on les trobareu.