Notícies del lloc
  • La Càtedra d'empresa Vanderlande – UPC va néixer l'1 de maig de 2022 amb l'objectiu de formar i transferir els coneixements als i les estudiants d'Enginyeria de Grau i Màster.

• Del 4 al 10 d’octubre del 2022, WSWA (World Space Week Association ) celebrarà una nova edició seguint el tema “Espai i Sostenibilitat”. Aquesta temàtica s’afronta des de dues òptiques: aconseguir la sostenibilitat a l’espai i aconseguir la sostenibilitat des de l’espai.

• Dissabte 2 de juliol es va celebrar l’Acte de Graduació de l'estudiantat de l'EETAC que ha acabat els seus estudis els cursos acadèmics 2019/20, 2020/21 i 2021/22.

• 30 de juny a les 18h a l'auditori del Cosmocaixa. Acte de cloenda de Women in Aerospace Barcelona, amb invitats molt especials i un pica-pica al final!

• The Workshop will be held on July 5th 2022, 9:00h, at the C4-001 conference room. Workshop on Communications Networks, Systems and Services.

• 08/06 a les 18.30 h per videoconferència. El camí de la sostenibilitat de l'aviació suposa un repte en el que l'hidrogen jugarà un paper important.

• Dimecres 1 de juny a les 11:00 a la Sala d'Actes de l'EETAC. Xerrades divulgatives sobre Astronomia i Espai. Obertes a tota la comunitat.

• Nova convocatòria dels Préstecs UPC Alumni 2022-2023, sense interessos i amb flexibilitat en el retorn. Sol·licitud de participació: del 28 de maig al 25 de juny per estades a l'estranger, i fins al 8 de juliol per cursar els estudis al CFIS.

• Del 23 de maig al 27 de juny. Obertura de caps de setmana i festius (accés només usuaris UPC).

• Inscripciónes hasta el 10 de junio de 2022. Ven y participa del Hackathon Accessibililtech con Microsoft los días 22 y 23 de junio de 2022. El proyecto Accessibilitech te invita a participar del Hackathon Accessibilitech organizado por Fundación ONCE y Digital Europe en colaboración con Microsoft.