Notícies - Concursos i premis

Notícies del lloc
  • Convocatòria oberta fins el 9/12. Oportunitat destinada a joves d'entre 18 i 31 anys per formar-se i adquirir els coneixements i capacitats necessaris per construir i validar una idea de negoci.

• Tienes hasta el 7 de diciembre para registrarte y realizar la masterclass o el curso que tú prefieras.

• Evento online el 24 de Noviembre a las 14:30h. En Applus IDIADA buscamos talento para ayudarnos a dar forma a la movilidad del mañana con vehículos más seguros, eficientes y sostenibles.

• Inscripcions fins al 24 de novembre de 2021. Els equips tenen com a repte d'aquesta edició la cerca solucions d'economia circular per fer que el sistema alimentari local i global sigui més sostenible.

• El plazo de inscripción finaliza el 8 de noviembre. La edición 2021–2022 de Global Management Challenge invita a todos los estudiantes universitarios españoles a aprender a dirigir empresas en un entorno competitivo similar al de una empresa real.

• Sesión informativa: 14 de Octubre de 2021, de 11:30 a 12:30. ¿Sabías que los alumnos de la Universidad Politécnica de Cataluña son elegibles para enviar un satélite al espacio en la edición 2021-2022 del Desafío Europa al Espacio?

• It will be an online 24-hour-hackathon during the weekend of the World Space Week (8th and 9th October). The teams (from 2 to 5 members) will have to solve a space related challenge with support from professional mentors.

• El projecte CORUS, liderat per Eurocontrol i amb la participació del grup de recerca ICARUS de la UPC, ha aconseguit, gràcies al vot del public, el premi al millor projecte sobre U-space en la ceremònia de lliuraments cel·labrada de forma virtual el passat dijous 17 de juny de 2021. Aquest projecte va ser finançat al 2017 dins la convocatòria europea H2020 SESAR Exploration Research.

• Register before June 27, 2021. New Huawei Challenge that will take place in June 16-30, 2021. Would be great to invite UPC students to participate.

• Miro In Cube és una hackató organitzada pel IDEFI Programa MIRO.EU-PM (ANR-11-IDFI-0027) gestionat per la Universitat de Perpinyà Via Domitia, i la Fundació UPVD. El seu objectiu és afavorir la creació de projectes innovadors en l’àmbit del turisme sostenible.