Notícies - Beques i ajuts

Notícies del lloc
  • Inscripciones hasta el 16 de noviembre. ¿Eres una mente inquieta y no quieres parar? Porque entonces te encantará la nueva edición de #FuturoTIC2020, el proyecto de Huawei pensado para estudiantes de Informática y Teleco (independientemente del curso en el que estés)

• El plazo para participar en la convocatoria está abierto hasta el próximo 10 de octubre. Indra y Fundación Universia han lanzado la V Convocatoria de ayudas a proyectos de investigación aplicada al desarrollo de tecnologías accesibles, dirigida a entidades pertenecientes al sistema universitario español.

• Ampliació termini de sol·licituds. Si ets estudiant de grau o màster pots col·laborar amb l’EETAC, compaginar‐ho amb els teus estudis i ajudar als companys de primer, que accediran aquest proper curs, amb el nou programa de beques d’aprenentatge de la UPC, generat arrel de la problemàtica del COVID19.

• Les sol·licituds s'han de presentar abans del 3 de maig de 2020. L'Ambaixada de França, en col·laboració amb l'associació Diálogo, convoca per 6è any consecutiu les beques d'excel·lència Avenir, amb el suport de 20 empreses i establiments d'ensenyament superior francesos i espanyols.

• Les sol·licituds es podran realitzar fins al 9 de gener. El Servei de Comunicació de la UPC convoca beques per realitzar tasques d'informació al Saló de l'Ensenyament 2020, que se celebrarà del 18 al 22 de març de 2020.

• El termini de presentació de sol.licituds al vostre Centre és el divendres 1 de novembre. El període per fer una visita docent s’estableix entre l’1 de setembre de 2019 i el 30 de setembre de 2020. El Vicerectorat de Política Internacional convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2019-20 en el marc del programa ERASMUS+ KA103 de la Unió Europea.