Notícies - Concursos i premis

Notícies del lloc
  • El Kick-Off online dels concursos es farà el dia 1 d'abril a les 12h. Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els motius per participar en l'edició catalana dels concursos Copernicus i Galileo Masters.

• El próximo 27 y 31 de marzo Huawei te da la oportunidad de aprender todo sobre la nueva tecnología 5G en el Workshop Online “5G Technology and Use Cases” impartido por José Capote, Director de Marketing y Soluciones en Huawei, y conocer más sobre cómo el 5G nos cambiará la vida.

• L’últim cap de setmana de març, l'Ajuntament de Viladecans posa en marxa la seva segona Hackathon. Aquesta edició es dedicarà a identificar solucions tecnològiques que donin resposta als grans reptes del sector aeroportuari.

• En Miguel Valero, professor de l'EETAC, farà la xerrada: "Tres historias sobre innovación docente (alguna de ellas para no dormir)" en motiu d'haver estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent.

• L'últim dia per presentar la candidatura és el 31 de gener. No deixis passar aquesta oportunitat! La Madrid Case Competition és una competició de negoci creada per estudiants amb el suport del Boston Consulting Group, en la qual tindràs la oportunitat de demostrar el teu talent davant d'altres estudiants d'altres universitats de l'Estat.

• Diversos estudiants de l'EETAC van ser guardonats en l'acte de lliurament dels premis Hemav Foundation Awards.

• Anna Reig, titulada recentment en Enginyeria d'Aeronavegació i Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació a l'EETAC, ha estat guardonada amb el premi COITT Futur de les Telecomunicacions.

• Divendres 13 de desembre, a les 11:00 a la sala d’actes de l’EETAC (C4-001), es durà a terme l'acte de lliurament dels HEMAV FOUNDATION AWARDS 2019.

• Les propostes s'han d'enviar abans del 2 de desembre. Una vegada més arriba el concurs de Huawei pels apassionats de la innovació i la tecnologia 5G. Ens agradaria saber com pots ajudar-nos a créixer en desenvolupament tecnològic!

• El termini de presentació de candidatures finalitza el 8 de gener de 2020. El 17 de febrer de 2020 l’Auditori de Barcelona tornarà a acollir la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, l’esdeveniment de referència del sector TIC a Catalunya.