Notícies - Concursos i premis

Notícies del lloc
  • El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 26 d'octubre a les 18 hores. La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), conjuntament amb les entitats que formen part de la Comissió Organitzadora de la Setmana de la Ciència, convoquen un concurs de monòlegs científics que es farà en el marc de la Setmana de la Ciència 2020.

• Envío de propuestas hasta el 30 de octubre de 2020. Las principales temáticas para la participación en el Concurso IDEAS son la innovación en los procesos de reciclaje y la mejora de procesos, prevención y entorno de trabajo en las plantas de selección.

• El termini d'inscripció acaba el 18 d'agost. Els Premis DonaTIC tenen el doble objectiu de reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

• El plazo para presentarse finaliza el 31 de julio. Un año más, se han lanzado los Premios Movilidad Sostenible y Accesible con 2 categorías especiales para los trabajos final de grado/master enfocados a la movilidad sostenible. Los ganadores recibirán un cheque de 3.000€ y los departamentos a los que pertenecen sus respectivos tutores recibirán 2.000€ para la compra de material pedagógico o de investigación.

• El Kick-Off online dels concursos es farà el dia 1 d'abril a les 12h. Mercè Cuixart, estudiant d'Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l'EETAC i membre de l'equip de KIM, explica els motius per participar en l'edició catalana dels concursos Copernicus i Galileo Masters.

• El próximo 27 y 31 de marzo Huawei te da la oportunidad de aprender todo sobre la nueva tecnología 5G en el Workshop Online “5G Technology and Use Cases” impartido por José Capote, Director de Marketing y Soluciones en Huawei, y conocer más sobre cómo el 5G nos cambiará la vida.

• L’últim cap de setmana de març, l'Ajuntament de Viladecans posa en marxa la seva segona Hackathon. Aquesta edició es dedicarà a identificar solucions tecnològiques que donin resposta als grans reptes del sector aeroportuari.

• En Miguel Valero, professor de l'EETAC, farà la xerrada: "Tres historias sobre innovación docente (alguna de ellas para no dormir)" en motiu d'haver estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent.

• L'últim dia per presentar la candidatura és el 31 de gener. No deixis passar aquesta oportunitat! La Madrid Case Competition és una competició de negoci creada per estudiants amb el suport del Boston Consulting Group, en la qual tindràs la oportunitat de demostrar el teu talent davant d'altres estudiants d'altres universitats de l'Estat.

• Diversos estudiants de l'EETAC van ser guardonats en l'acte de lliurament dels premis Hemav Foundation Awards.