Taula rodona en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència

28/01/2020

El proper 11 de febrer, en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, s'organitza una activitat de taula rodona per debatre les qüestions relacionades amb les diferències de gènere en el món de la ciència i la tecnologia.

Ens complau convidar-vos a l’activitat de taula rodona titulada "Què vols ser de gran? Enginyera!!", en motiu del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència d’enguany organitzada per l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB) i per l'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) al Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Enginyeres i enginyers de diferents generacions, així com estudiantat actual de les nostres escoles ens explicaran algunes qüestions de la seva trajectòria relacionades amb les diferències de gènere en el món de la ciència i la tecnologia.

L'activitat està especialment adreçada per l'estudiantat de 4t d'ESO però es troba igualment oberta a alumnat d'altres edats.

La sessió es durà a terme el proper 11 de febrer de 10:00h a 11:30h i es podrà seguir en streaming o presencialment a la Sala Polivalent de l'ESAB. En el cas que us hi volgueu inscriure, ho podeu fer a través del següent enllaç: