Notícies del lloc
  • Amazon Spain: Non-technical opportunities for students – 10 November. Amazon would like to invite students looking for internship and full-time opportunities to join one of our upcoming virtual events.

• Atenent les indicacions del Consell Interuniversitari de Catalunya i del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en relació a l'adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l'índex de contagi per COVID-19, la UPC informa que les mesures vigents des del 13 d'octubre es prorroguen fins el 29 de novembre.

• Cicle de conferències "Women4Space". El pròxim 26 de novembre a les 19h, la Carme Jordi ens explicarà en la primera jornada del cicle de conferències Women4Space aquest projecte Gaia.

• Online 13 i 14 de novembre de 2020. Aquest any, l’edició espanyola d’aquest esdeveniment mundial se celebrarà en format virtual: Un hackathon virtual a què podràs accedir des de qualsevol lloc del globus.

• Inscripciones hasta el 16 de noviembre. ¿Eres una mente inquieta y no quieres parar? Porque entonces te encantará la nueva edición de #FuturoTIC2020, el proyecto de Huawei pensado para estudiantes de Informática y Teleco (independientemente del curso en el que estés)

• Diploma obert a nivell Internacional, es realitzarà entre els dies 15 i 30 de desembre, amb la participació dels radioaficionats de tota la península, que col·laboraran des dels diferents punts de la geografia per promocionar la nostra Universitat en el 50è Aniversari.

• Inscripción hasta el 15 de noviembre. Si estás estudiando informática o ingeniería (o has terminado la carrera no hace más de 4 años), te apasiona la programación y te encantaría aprender de los mejores del mundo, Huawei es tu sitio.

• Puedes presentar tu candidatura hasta el lunes 2 de noviembre a las 22:00. Airport 4.0. es un programa formativo 100% gratuito que tiene por objetivo fomentar la creación de empresas innovadoras en el sector aeroportuario.

• Innovation Days en SEAT con 2 Talks en vivo y streaming desde CASA SEAT. La reserva de las entradas se abre 5 días antes del evento (23 de Octubre).

• 26 de novembre a les 19h. Women in Aerospace Europe – Barcelona presenta la primera edició de Women4Space, un cicle de conferències que es durà a terme durant aquest curs, de moment en format online, amb l'objectiu de donar visibilitat a dones destacades del sector de l'espai.