Notícies del lloc
  • El professor de l'EETAC David García Vizcaino explica, a l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels, la connexió que farà l'escola amb la estació espacial internacional ISS al mes de desembre.

• El dilluns 19 de febrer: Jornada Omid Kokabee. Organitzada per l’ICIP, la Universitat Politècnica de Catalunya i els ajuntaments de Castelldefels i Sant Boi de Llobregat. La jornada estarà dedicada al físic iranià Omid Kokabee, que va rebutjar fer ús dels seus coneixements científics per treballar en projectes militars iranians en l’àmbit de la recerca nuclear. Com a conseqüència d’això, ha estat condemnat a deu anys de presó al seu país.

• El termini per presentar les candidatures serà fins al 15 de novembre de 2017. Segons dades de la Comissió Europea, només el 30% dels prop de 7 milions de persones que treballen en el sector de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a Europa són dones. Les dones estan insuficientment representades a tots els nivells del sector de les TIC, especialment en els llocs de presa de decisions.

• Des de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC vam contactar en directe via ràdio amb l’Estació Espacial Internacional ISS el dia 4 de desembre. L’esdeveniment es va realitzà a les 16.10 (Hora Local) en directe a l'EETAC i a l'ESAB via streaming a traves de UPC TV.

• El dia 25 d'octubre, rebrem la visita al campus de la unitat mòbil del Banc de sang, com és habitual en aquesta època.

• El dimecres passat, 18 d’octubre, vam rebre dues visites a la nostra Escola. Per una banda 32 alumnes de la Temasek Polytechnic, Singapore. Per l’altra banda, una delegació de 6 representants de la Zhengzhou University of Aeronautics, Xina.

• Participa en el proyecto un estudiante de la EETAC. Se puede seguir el lanzamiento, que será retransmitido en directo en http://esrange.insupport.se. Lanzamiento del globo que llevará el experimento hasta 30km de la superfície terrestre. Ahora mismo estamos preparados para detectar muones.

• This week's activity will be a talk from Mr Victor N. García (Nestlé). October 25th, 17:30h (duration 1h),Building C4, Classroom 021B, EETAC, Campus Castelldefels UPC.

• El passat dissabte 7 d'octubre, la Nit Jove Moonit, al CosmoCaixa, va assolir un gran èxit. Així van poder descobrir els projectes de la tecnologia aeroespacial actual del Campus de Castelldefels de la UPC.

• Os recordamos que este miércoles 18 de octubre se realizarán los siguientes talleres organizados por UPCAlumni