Notícies del lloc
  • 29 d'abril, de 10 a 14h. La jornada de treball, que tindrà lloc a la Sala d'Actes de l'ETSECCPB (Campus Nord de la UPC), té per objectiu posar el focus en el treball en cooperació per al desenvolupament en l'àmbit de la salut dels infants.

• Museu de la Tècnica de Manresa, dissabte 30 d'Abril, a partir de les 11:30 a.m. Seguirem vivint a la Terra, d’aquí a molts anys? Què en podem aprendre, del cel, observant-lo tant de dia com de nit?

• Dimecres 18 de maig a les 11:00 a la Sala d'Actes de l'EETAC. Xerrades divulgatives sobre Astronomia i Espai. Obertes a tota la comunitat.

• Dimecres 27 d'abril a les 11:00 a la Sala d'Actes de l'EETAC. Xerrades divulgatives sobre Astronomia i Espai. Obertes a tota la comunitat.

• 1 week – 2 teams – 1 goal: Design a Space Station: Space Station Design Workshop (SSDW). Institute of Space Systems – University of Stuttgart, Germany, 24th – 30th July 2022.

• El termini per presentar candidatures finalitza el 23/05/2022. Els Premis DonaTIC tenen el doble objectiu de reconèixer el paper fonamental de les dones en el món professional, empresarial i acadèmic de les noves tecnologies, i oferir referents a les nenes i adolescents que dubten si dedicar-se o no a les disciplines STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) en el futur.

• El passat dimecres 6 d'abril va tenir lloc la sessió informativa sobre màsters. Podeu trobar aquí les diapositives i el vídeo.

• El Sincrotró ALBA organitza aquestes visites per a conèixer l'accelerador de partícules, la instal·lació científica més complexa de l'estat. Per a Graus, Màsters Universitaris i Cicles Formatius de Grau Superior.

• La Beca de Excelencia Fever es la oportunidad para aquellos estudiantes de ingeniería con una trayectoria excelente de formar parte de un equipo que está transformando la industria de la cultura y el entretenimiento a través de la tecnología.

• Dimecres 6 d'abril a les 11:00 a la Sala d'Actes de l'EETAC. Xerrades divulgatives sobre Astronomia i Espai. Obertes a tota la comunitat.