Notícies del lloc
  • You can apply before April 30th. ICRAT is a mainstream biennial event in Air Transport Research, alternating with the USA/Europe Air Traffic Management (ATM) Research and Development (R&D) Seminar. This year the Conference will be held at EETAC, from June 25th to 29th.

• Las Becas de Internacionalización Empresarial ICEX tienen como finalidad la formación de jóvenes profesionales especializados en internacionalización empresarial, para ayudar a las empresas españolas a aumentar sus exportaciones, invertir en el exterior y a atraer inversiones extranjeras al país.

• Ja ha començat el termini d'inscripció per a la vuitena edició del Tuenti Challenge! 7 dies, 15 reptes, poques hores de son i moltes línies de codi. T'uneixes? No t'ho pensis més i apunta't al Tuenti Challenge 8!

• XXIII edició de les proves Cangur de la SCM. El dijous 15 de març va tenir lloc a l'Escola les proves Cangur 2018 de matemàtiques.

• El plazo para inscribirse se acaba el 21 de Abril. El 25 de Abril tendrá lugar en la EETAC la 8ª edición del Fórum Aerotelecom, un evento que sirve para acercar los estudiantes al mundo laboral. Para que esta manera de conectar con las empresas de los sectores aeronáutico y de telecomunicaciones sea más entretenida y dinámica, se ha organizado un "Speed Dating".

• Del 12 al 23 de març es durà a terme una campanya intensiva de mesures a la platja de Castelldefels per millorar el coneixement sobre la complexa dinàmica acoblada de les onades, els corrents, la sorra i la topografia submergida. Aquestes mesures formen part d’un projecte de recerca que duen a terme investigadors del grup de Morfodinàmica Costanera de la UPC, juntament amb investigadors de l’Institut de Ciències del Mar (ICM-CSIC), de l'Institut Mediterrani d'Estudis Avançats (IMEDEA-CSIC) i del Sistema d’Observació i Predicció Costaner de les Illes Balears (SOCIB).

• El proper dijous dia 15 de març, en Sr. Marc Reiznicek, durà a terme una xerrada explicativa sobre les convocatòries de beques, programes de mobilitat i possibilitat de finançament de projectes d'investigació a Alemanya.

• HEMAV es situa a la quarta posició en el TOP20 del "Drone Service Provider Ranking 2018".

• Les candidatures romandran obertes des del 26 de febrer fins el 5 d'abril de 2018. La sisena edició dels Premis a la Millor Pràctica en Mobilitat Sostenible i Accessible empoderen a les estudiants universitàries a participar en el seu desenvolupament.

• Aquesta JPO es realitzarà el dimarts 17 d'abril a les 16 h, tenint com a objectiu apropar els futurs estudiants, famílies i professors a l'escola per tal que puguin conèixer els graus que s'imparteixen, la metodologia docent i les seves sortides professionals.