23a Setmana de la Ciència 2018. Conferència: "Drones para salvar el mundo"

Quan?

15/11/2018 de 11:00 a 12:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes de l'EETAC

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

El proper 15 de Novembre d'11h a 12h, a la sala d'actes de l'EETAC, es realitzarà la xerrada-col·loqui "Drones para salvar el mundo" a càrrec de Carlos Ferraz Pueyo, director d'Innovació a HEMAV, líder en tecnologia i aplicacions de DRONS situada al Campus del Baix Llobregat.

Aquesta xerrada es realitzarà dins de les activitats de la Setmana de la Ciència 2018, i està dirigida a estudiants de l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. Podeu assistir a la xerrada o fer-ho des de les votres escoles i instituts via streaming a través de l'enllaç:

Formulari d'inscripció: clica aquí

Data: 15 de novembre

Hora: d'11.00 a 12.00

Lloc: Sala d'actes de l'EETAC (com arribar-hi)

Via streaming: https://tv.upc.edu/continguts/conferencia-drones-para-salvar-el-mundo

Carlos Ferraz Pueyo, Enginyer Aeronàutic per l'EETAC, va iniciar la seva carrera professional a Indra Espacio, des d'on va passar directament a fundar HEMAV juntament amb altres sis companys l'octubre del 2012. Des dels inicis de la companyia, ha liderat el departament d'Innovació, apropant les tecnologies amb major impacte en l'àmbit de treball a aplicacions reals de la indústria. En Carlos ha format part imprescindible dels primers passos de la fundació a través de projectes com Ranger Drone, Locust o Gravimav.

En aquesta xerrada-col·loqui s'explicarà com aplicar la tecnologia dron i de satèl·lits a l'observació de la terra, aprofitant les avantatges de la Intel·ligència Artificial en les àrees d'Agricultura de Precisió i Energia. També s'explicaran aplicacions científiques, cas del projecte Gravimav, i humanitàries, detallant les experiències en el projecte Locust a Mauritània amb la FAO, així com el futur ús de la tecnologia al mediterrani en la cerca i rescat de persones al mar a través del projecte Freeda.

Agraïments a: