Associacions / Xarxes d'Alumni / Col·legis

Associacions

DABL (Delegació d'alumnes)

Associació independent que té entre els objectius els d'assessorar els estudiants, promoure activitats culturals i de lleure, potenciar la relació entre els estudiants i facilitar la participació dels estudiants als òrgans de govern de l'Escola.

Associació Catalana d'Enginyers de Telecomunicació

AESTEC (Associació d’Estudiants de Telecomunicacions de Catalunya)

L'associació té com a finalitat complementar la formació dels estudiants de l'ambit de teleco.

AEAC (Associació d'Estudiants Aeronàutics de Catalunya)

És l'Associació d'estudiants de l'àmbit aeronàutics que s'ha creat aquí a l'EETAC. L'associació organitza activitats vinculades amb el món aeronàutic i també ha creat vincles amb empreses i altres centres de formació.

forum.png

Forum AeroTelecom

Associació d'estudiants que, entre d'altres activitats, organitza el fòrum que dóna nom a l'associació i que té com a principal objectiu establir vincles entre l'estudiantat i les empreses.