Jornada: El sector aeroespacial com a oportunitat professional

14/02/2022

21 de Febrer, 18:30-19:30 (CET). Si ets estudiant tant de Batxillerat o Universitari o t'interessa conèixer amb més detalls el sector aeroespacial no perdis aquesta oportunitat!

Uneix-te a Women in Aerospace – Europe Barcelona el 21 de Febrer de les 18:30-19:30 (CET).

Sector aeroespacial com a sortida professional amb els mentors: Cristina Chamorro, Carlos Ferraz, Noelia Sánchez.

• Cristina compartirà la seva experiència com a enginyera de suport al programa Eurofighter, l'avió de combat més modern fins ara.
  • Carlos compartirà la seva experiència com a emprenedor i ens parlarà de la seva feina en el camp dels drons i la seva aplicació al sector agroalimentari.
  • Noelia compartirà la seva experiència al sector de l'espai. Compartirà la vostra experiència participant en diversos projectes de l'ESA i activitats EUSST.

L'objectiu d'aquesta xerrada és apropar la Ciència i el món aeroespacial a estudiants perquè puguin resoldre tots els dubtes, conèixer les oportunitats i participar en un debat que els pugui obrir noves possibilitats a les seves carreres.