Actes en commemoració del Dia Internacional de la Dona

08/03/2022 de 13:00 a 19:00
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

13h         Lectura del Manifest de la Comissió Dones i Ciència amb motiu 8M (obriu en una finestra nova)

13.05h    Pilar de Grillades

Lloc:       Gespa davant edifici Campus

Al llarg del dia organitzarem a través de les xarxes socials el Concurs Dia de la dona(obriu en una finestra nova), adreçat a la comunitat universitària del Campus, amb preguntes relacionades amb dones pioneres ens els àmbits de l' aeronàutica, les telecomunicacions, l'agroalimentària i els biosistemes.

Penjada de pancartes i fotografies de dones referents a diferents punts del Campus.

18h           Aula d'Extensió Universitària Sènior UPC Castelldefels: "Les dones matemàtiques al llarg de la història. Què en sabem?", a càrrec de la professora de l'EETAC, Margarida Espona. Conferència adreçada als membres de l'Aula Sènior i oberta a la comunitat universitària, prèvia inscripció (cbl.comunicacio@upc.edu)