Jornada de Portes Obertes virtual

L'EETAC realitzarà una Jornada de Portes Obertes Virtual el 22 de juny de 16 a 17h a través de Google Meet

Quan?

22/06/2020 de 16:00 a 17:00 (Europe/Madrid / UTC200)

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

A causa de la pandèmia originada pel coronavirus, s'ha acordat que, el proper 22 de de juny, l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) realitzarà una Jornada de Portes Obertes online, on podreu resoldre tots els vostres dubtes sobre les titulacions de grau que s'imparteixen a l'Escola. En aquesta sessió online abordarem tota la informació sobre el contingut dels plans d'estudis, el sistema d'avaluació, les sortides professionals, etc. i també atendrem les preguntes que ens vulgueu fer.

La Jornada, presentada pel Sr. David Garcia Vizcaino, Sotsdirector de Promoció d'Estudis i Nou Estudiantat, es realitzarà el 22 de juny de 16h a 17h mitjançant l'eina Google Meet. Per assistir, cal inscriure's en aquest formulari d'inscripció

Indicacions als assistents:

1. Cal que tingueu desactivats la càmera i el micròfon.
  2. Les vostres intervencions, si s'escau, s'han de fer en finalitzar l'exposició dels participants UPC, i mitjançant el xat.
  3. En el cas que feu alguna pregunta, activeu la càmera i micro, i tingueu en compte que el fons deixi fora de la vista tot objecte personal que vulgueu mantenir privat.
  4. Està prohibit gravar i/o difondre públicament, parcialment o totalment, la sessió a Internet (Youtube, Xarxes Socials, etc.) o a qualsevol altre mitjà.

Quan la situació hagi tornat a la normalitat, buscarem una data per a que pugueu fer una visita als laboratoris del centre i poder-nos conèixer personalment.