Reunió informativa Fòrum Aerotelecom 2019

Dimecres 16 de gener a les 19h es realitzarà a l'aula C4-028-2 una reunió informativa per participar al Fòrum Aerotelecom 2019.

Quan?

16/01/2019 de 19:00 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

EETAC C4-028-2

iCal

La Delegació d'alumnes EETAC i Associació d'Estudiants Aeronàutics de Catalunya (AEAC) estan començant a organitzar el Fòrum Aerotelecom 2019 i us conviden a ajudar-los.

Pels que no ho sabeu, el Fòrum és un esdeveniment que es celebra al maig, a l'EETAC, i que serveix perquè els alumnes comencem a conèixer les empreses dels sectors aeronàutics i de les telecomunicacions. A més, és un bon lloc on trobar pràctiques d'empresa o un bon TFG sense haver de sortir de l'escola.

Com us podeu imaginar, un esdeveniment d'aquest calibre no és senzill d'organitzar, i necessita de l'ajuda d'estudiants com vosaltres que estiguin disposats a col·laborar. Organitzar el Fòrum és una experiència laboral molt enriquidora i a més, és molt valorada per empreses d'enginyeria, de fet i per experiència d'anys anteriors, us podem dir que les empreses solen escollir a treballadors del fòrum com a empleats en pràctiques. Per descomptat, tot i que el treball és voluntari, sereu recompensats amb crèdits ECTS en funció del vostre grau de col·laboració.

El proper dimecres 16 de gener a les 19h es realitzarà a l'aula C4-028-2 una reunió informativa per participar al Fòrum Aerotelecom 2019. Us explicarem que és el Fòrum, quines serien les vostres tasques, etc.
Esteu tots convidats! Us hi esperem!
Organització Fòrum Aerotelecom 2019: faerotelecom@gmail.com