Sessió informativa per a estudiants de nou accés

22/07/2016 de 10:30 a 11:30
On
Aula 028a, edifici C4
Assistents
Divendres 22 de juliol al matí tindrà lloc a la sala d'actes de l'EETAC una sessió informativa per als estudiants de nou accés a les titulacions de grau de l'EETAC: Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, Grau en Enginyeria Telemàtica, Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials, Dobles titulacions de grau dels àmbits aeroespacial i de telecomunicacions.
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Sessió informativa per als estudiants de nou accés a les titulacions de grau de l'EETAC: Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, Grau en Enginyeria Telemàtica, Grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials, Dobles titulacions de grau dels àmbits aeroespacial i de telecomunicacions.

L’objectiu d’aquestes sessions és donar-vos informació sobre

1. Els estudis de grau a l’EETAC
  2. Procediment de matriculació, dia i hora, ordre de matrícula (Matricula't)
  3. Torn obert de preguntes

És molt important que assisteixis a aquesta sessió informativa. Si no pots venir personalment, demana a algú que vingui i t’informi. No t'ho perdis!