Sessió participativa Galàxia Aprenentatge

Sessió participativa oberta a tota la comunitat del Campus, estudiants, PTGAS i PDI, conduïda pel Gabinet d'Innovació a la Comunitat i l'Institut de Ciències Educació

Quan?

14/03/2024 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

Aquesta sessió pretén recollir l'opinió i les propostes de tota la comunitat amb la intenció de reflexionar de manera fonamentada sobre les aportacions dels diferents formats docents.

Us animem a formar part d'aquesta sessió i debatre, per millorar i transformar.Tenim una gran oportunitat per revisar les necessitats docents de les Escoles del Campus, fer propostes de millora i d’innovació docent i plantejar possibles projectes en el si de Galàxia Aprenentatge.

Entre totes i tots, podem participar d'aquest procés de reflexió i valorar quin és el futur que volem per a la nostra facultat. Escoltar i ésser escoltats. És molt important, doncs, que assistiu a la sessió i participeu en els debats.

Recorda: "Si vols canviar el món, forma part del canvi"

Inscriu-te al FORMULARI