Trobada de consultes sobre "Les pràctiques a empresa a l'EETAC"

Quan?

28/10/2020 de 11:05 a 11:50 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Si vols conèixer les característiques i condicions que s'han de tenir en compte per poder signar un conveni de pràctiques externes, et convidem a escoltar el vídeo següent (cal entrar amb el compte estudiantat.upc.edu):

i llegir la informació a la web:

El proper dimecres 28 d’octubre farem una reunió virtual per resoldre els teus dubtes. Et preguem fer-nos arribar les teves consultes a eetac.practiques.empresa@upc.edu abans del dilluns 26: és important tenir-les abans de la sessió per poder atendre el major nombre d'aquestes! Per tant, prioritzarem les consultes que ens han arribat per correu.

Si estàs interessada/t en participar, fes-nos arribar un mail a l'adreça eetac.practiques.empresa@upc.edu (objecte "Assistència a sessió pràctiques a empresa) amb el teu nom i cognoms, el programa d'estudi en qué estàs matriculat/da i el curs actual (2A, 3B, ...).

Recorda!!!