Xerrada Cosmic Research

Quan?

27/05/2022 des de 18:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Sala d'Actes de l'EETAC

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Si t’agradaria aplicar els coneixements apresos a classe, t’apassiona treballar en projectes d’electrònica i les telecomunicacions, no t’ho pensis més i uneix-te al nostre equip! T’oferim la possibilitat de formar part del nostre departament d’aviònica i participar en el disseny i construcció de l’aviònica i l’estació de terra del nostre pròxim coet.

Cosmic Research és una associació d’estudiants d'enginyeria basat a la UPC de Terrassa, l’ESEIAAT. La nostra missió és dissenyar, construir i llançar coets de sondeig.

En els gairebé 6 anys d’historia de l'associació hem llançat més de 35 coets i 100 minisatèl·lits CanSat en col·laboració amb l’Agència Espacial Europea, l’INTA (el Instituto Nacional de Técnica Aeroespacial) i el Departament de polítiques digitals de la Generalitat, entre d’altres. A finals de l'any passat varem llançar el coet més potent mai desenvolupat per estudiants al nostre país, Bondar. El coet va arribar a 7,8 km d'altura i a una velocitat màxima de més de 2000 km/h.

Si vols formar part de l'equip tens fins el diumenge 29 de maig a les 23:59 hores per enviar la teva candidatura, amb el teu CV i una carta de motivació (1 pàgina), a cosmic@cosmicresearch.org amb l’assumpte “APPLICATION22 (Nom) (Cognom)”.

No deixis escapar aquesta oportunitat de llançar la teva carrera professional a l'espai! Vine a la nostra xerrada el proper divendres 27 de maig a les 18:00 hores a la Sala d'Actes de l'EETAC.