Condicionament de l'aula 130

Accions dutes a terme per condicionar l'aula 130 com aula de classe.

L’aula 130 ha estat condicionada per donar classe amb els equipaments següents:

1.- S'ha instal·lat una càmera al sostre + projector + pantalla per que els estudiants de les últimes files tinguin una imatge més propera de la pissarra.

2.- S'ha instal·lat micròfon sense fils connectat a la megafonia del PC fix de l'aula.

3.- S'ha instal·lat una tarima per millorar la visió del professor i la pissarra (aquesta ja vam quedar que havia de ser de guix i no pas de retoladors).

Indicacions per a l'ús d'aquestes instal·lacions:

- Els dos projectors disposen d'interruptor i funcionen independentment; un fa la presentació habitual del PC del professor i l'altre projecta el que capta la càmera enfocada a la pissarra. El professor quedarà més a prop dels estudiants de les últimes files. S'ha marcat amb unes tires de cinta aïllant la zona útil de la pissarra que 'veu' la càmera i es projectarà a la pantalla.

- Aquesta pantalla secundària a mitja aula és elèctrica; puja i baixa amb un interruptor instal·lat al costat de la pissarra.

- El micròfon sense cables està disponible a consergeria per qui el necessiti. El receptor del micròfon està connectat al PC de manera que no funciona si el PC no està també funcionant.