2 beques del Programa Iberoamèrica Santander Investigación per a PDI de la UPC (es prorroga fins el 8 de sertembre a les 12:00 el termini de presentació de sol·licituds)

07/09/2017

ES PRORROGA fins el 8 de SETEMBRE A LES 12:00 HORES el termini de presentació de sol·licituds per a 2 beques del Programa Iberoamèrica Santander Investigación per a PDI de la UPC.

Es prorroga  fins el 8 de setembre a les 12:00 el termini de presentació de sol·licituds per a 2 beques del Programa Iberoamèrica Santander Investigación per a PDI de la UPC.

La finalitat de les beques és promoure l'actualització del nivell de coneixements dels participants, l'aprenentatge de noves tècniques i mètodes, l'establiment o consolidació de vincles acadèmics entre equips de recerca i institucions iberoamericanes, i reunir informació addicional i específica necessària per als estudis o investigacions que estiguin realitzant els beneficiaris.
Trobareu la convocatòria i la sol·licitud al següent enllaç:

Us recordem que les sol·licituds s'han de presentar juntament amb el projecte a la bústia:     mobilitat.pdi@upc.edu

Donat el curt termini de presentació de sol·licituds, el projecte d'investigació no cal que es presenti signat per la universitat receptora fins que no s'atorguin les beques. Un cop atorgades, per tal de poder gaudir de l'ajut, serà imprescindible  la signatura del projecte per la universitat iberoamericana on es farà la investigació.