Notícies del lloc

21/07/2024

Els dies 4 i 5 de juliol, dins el procés de certificació del Sistema de Garantia Interna de la Qualitat (SGIQ) de l'Escola, el Comitè d'Avaluació Extern (CAE) nomenat per AQU Catalunya vindrà a fer la visita a l'Escola

17/06/2024

Els II Teleco Games (també coneguts com Olimpíades Teleco) van acabar divendres 14 de juny amb la cerimònia on s’han anunciat els equips guanyadors, entre els quals hi ha dos instituts catalans.

06/06/2024

Un equip d'investigadors i investigadores dels grups de recerca ICARUS i IONHE de la UPC ha instal·lat, per primer cop, en un dron un sistema òptic per mesurar partícules radioactives alfa. La solució permet avaluar zones contaminades de forma remota, abans de l'actuació dels equips de primera intervenció.