Notícies - Mobility

Notícies del lloc
  • El termini per a la presentació de sol·licituds és fins al 12 de març a les 14h. La Technische Universität Darmstadt (TU Darmstadt) organitza el curs d'estiu "International Summer University: “German Engineering and Language” (ISU), del 5 de juliol a l'1 d'agost de 2020.

• ESA Education Office would like to inform you about the current opportunities to apply for ESA Academy's Training Sessions. These training Sessions will be held at ESA Academy's Training and Learning Facility in ESEC-Galaxia, Belgium in 2020.

• El último día para inscribirse a TEKNOFEST es el 28 de febrero. El Festival aeroespacial y tecnológico TEKNOFEST, se celebrará del 22 al 27 de septiembre de 2020 en el aeropuerto de Gaziantep, Turquía.

• Registration deadline is May 25th. Bordeaux INP is organizing a summer school in early June on the theme of Connected Objects. The program will be scientific with technical presentations in the morning, it will be creative with an IoT challenge and of course it will be friendly with lunches, reception and BBQ.

• Application deadline is March 30, 2020. EGADE Business School International Programs Office from Tecnológico de Monterrey Summer program 2020 for graduate students (master level) will take place in July in EGADE sites at Mexico City and Guadalajara and it is in the field of Strategic Innovation.

• El termini per presentar la documentació acaba a les 14:00h del 14 de febrer. El Vicerectorat de Política Internacional convoca ajuts econòmics per finançar les missions docents (STA) que es duguin a terme el curs acadèmic 2019-20 en el marc del programa ERASMUS+ KA103 de la Unió Europea.

• La beca s'ha de sol·licitar a la web del Banco Santander abans del 16 de març de 2020. La convocatòria de beques Santander Erasmus per a participants del programa Erasmus+ KA103 el curs 2020/2021 es troba publicada al lloc web del Servei de Gestió Acadèmica (SGA) de la UPC.

• El 4 de Desembre a les 12h es realitzarà una presentació del programa a l'Aula Màster del Campus Nord.. El "KAUST Visiting Student Research Internship Program" és un programa que ofereix beques per a recerca als laboratoris de la seva universitat a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster. Les beques són per a períodes d’entre 3 i 6 mesos.

• Dimecres 27 de novembre, 12h, reunió informativa sobre el programa d'intercanvi "UNITECH".

• Data límit d'entrega de la sol·licitud i els documents: 3 de desembre a les 14.00 hores. Període d'estada de docència: de gener 2020 al 30 de juny 2020.