Notícies - Mobility

Notícies del lloc
  • El termini de presentació de sol·licituds finalitza el proper 28 de febrer. Equips internacionals d'estudiants que treballen junts en projectes dels àmbits de: Ocean Sciences, Environment, Health Sciences, Biology, Chemistry and Engineering.

• S'ha obert la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2021/2022 per als estudiants de grau. Sol·licituds del 2/02/2021 fins al 04/03/2021.

• Sessió promocional (online) dimecres 9 de desembre a les 17:30h CET. El programa UNITECH inclou un intercanvi acadèmic, un any complet de coaching que et prepararà per a l'èxit professional, i unes pràctiques en una de les empreses de la xarxa UNITECH.

• 16/12 at 11am. Online presentation about the double degree and postgraduate course opportunities at Cranfield University, one of our partner in the United Kingdom.

• La reunión es farà el 18 de novembre de 11:05 a 11:50. Us animem a participar en una reunió virtual per resoldre totes les consultes sobre programes de mobilitat.

• Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 30 de setembre! S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

• The deadline is on 16/07/2020 at 23:59 (Brussels time). The Technology Innovation in Security Unit, part of the Directorate for Space, Security and Migration, is looking for a trainee to contribute to the experimental evaluation of wireless communications technologies for Cooperative Intelligent Transport Systems (C-ITS)

• El termini per a la presentació de sol·licituds és fins al 12 de març a les 14h. La Technische Universität Darmstadt (TU Darmstadt) organitza el curs d'estiu "International Summer University: “German Engineering and Language” (ISU), del 5 de juliol a l'1 d'agost de 2020.

• ESA Education Office would like to inform you about the current opportunities to apply for ESA Academy's Training Sessions. These training Sessions will be held at ESA Academy's Training and Learning Facility in ESEC-Galaxia, Belgium in 2020.

• El último día para inscribirse a TEKNOFEST es el 28 de febrero. El Festival aeroespacial y tecnológico TEKNOFEST, se celebrará del 22 al 27 de septiembre de 2020 en el aeropuerto de Gaziantep, Turquía.