“FOOD & IoT” - 30 de novembre: Sessió informativa sobre un nou programa per impulsar projectes empresarials digitals en el sector de l’alimentació

25/11/2016

El pròxim dimecres 30 de novembre hi haurà una sessió informativa sobre un nou programa “Food & IoT. Startups Innovadores per a la Distribució Sostenible” impulsat per la UPC School, l’Ajuntament de Viladecans, La Salle Technova i Mercabarna.

El pròxim dimecres 30 de novembre hi haurà una sessió informativa sobre un nou programa “Food & IoT. Startups Innovadores per a la Distribució Sostenible” impulsat per la UPC School, l’Ajuntament de Viladecans, La Salle Technova i Mercabarna. Aquest programa és presencial i té una durada de 150 hores lectives. El programa es realitzarà a les instal·lacions de Can Calderón situat a Viladecans (Barcelona). El cost del programa està 100% subvencionat pel programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya i és, per tant, gratuït per alumnes que el cursin.

Més info:

Dia: 30/11/2016
Hora: 12 a 13h a
Lloc: sala de Graus de l'ESAB