“FOOD & IoT” - 30 de novembre: Sessió informativa sobre un nou programa per impulsar projectes empresarials digitals en el sector de l’alimentació

El pròxim dimecres 30 de novembre hi haurà una sessió informativa sobre un nou programa “Food & IoT. Startups Innovadores per a la Distribució Sostenible” impulsat per la UPC School, l’Ajuntament de Viladecans, La Salle Technova i Mercabarna.

El pròxim dimecres 30 de novembre hi haurà una sessió informativa sobre un nou programa “Food & IoT. Startups Innovadores per a la Distribució Sostenible” impulsat per la UPC School, l’Ajuntament de Viladecans, La Salle Technova i Mercabarna. Aquest programa és presencial i té una durada de 150 hores lectives. El programa es realitzarà a les instal·lacions de Can Calderón situat a Viladecans (Barcelona). El cost del programa està 100% subvencionat pel programa Catalunya Emprèn de la Generalitat de Catalunya i és, per tant, gratuït per alumnes que el cursin.

Més info:

Dia: 30/11/2016
Hora: 12 a 13h a
Lloc: sala de Graus de l'ESAB