28 de novembre: Presentació dels tres màsters oficials universitaris

23/11/2016

El proper dilluns 28 de novembre, a les 14h, a la Sala d'Actes de l'EETAC, es farà una presentació dels tres màsters oficials universitaris que ofereix l'EETAC.

El proper dilluns 28 de novembre, a les 14h, a la Sala d'Actes de l'EETAC, es farà una presentació dels tres màsters oficials universitaris que ofereix l'EETAC:

Serà una presentació especialment indicada pels estudiants de 3r i 4t cursos així com pels que esteu fent el TFG.

Els coordinadors acadèmics de cada màster us donaran a conèixer les possibilitats que us ofereixen per aprofundir els vostres estudis actuals o bé per complementar-los en una àrea afí de cara a millorar el perfil multidisciplinari de la vostra formació. A més, després de la presentació tindreu l’oportunitat de parlar amb ells i plantejar-los els dubtes que tingueu.