Acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2018

12/06/2018

El passat dimarts 29 de maig va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2018 a la sala d'actes de l'EETAC.

El passat dimarts 29 de maig va tenir lloc l'acte de lliurament del Premi Cangur del Campus del Baix Llobregat 2018 a la sala d'actes de l'EETAC. Aquest guardó es dóna als estudiants que han obtingut la puntuació més alta en cada nivell d'entre els participants del Campus del Baix Llobregat al Concurs internacional de matemàtiques Cangur. L'Escola Superior d'Agricultura (ESAB) i l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicacions i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) fan possible aquesta distinció.

L'acte va comptar amb la presència de Luis Alonso Zárate, director de l'EETAC, Mònica Blanco, subdirectora de l'ESAB, Xavier Jarque, president de la Societat Catalana de Matemàtiques, i Aida Peralta, presidenta de l’Aula Sènior de Castelldefels.

Alumnes premiats:

• Nivell 2 (4t d'ESO): Carlos Gómez Cayuela de l'Institut Miramar de Viladecans.
  • Nivell 3 (1r Batxillerat): Nil Comas Millán de l’Institut Ribera Baixa d'El Prat de Llobregat.
  • Nivell 4 (2n Batxillerat): Miguel Ángel Pérez Bas del Col·legi Santo Àngel de Gavà.

A continuació va tenir lloc la conferència: "La gestió de l’agrodiversitat" a càrrec del Dr. Joan Simó Cruanyes, professor de l’ESAB.

Material gràfic disponible: Premis Cangur 2018