Acte de presa de possessió de la directora de l'EETAC, Cristina Cervelló i Pastor

15/12/2021

Dijous, 16 de desembre de 2021, 9:00 h - 9:30 h, Sala d'Actes EETAC i streaming. Amb l'assistència del rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech (UPC), Daniel Crespo.

El dia 16 de desembre a les 9h a la sala d'actes de Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), tindrà lloc l'acte de presa de possessió de Cristina Cervelló i Pastor com a nova directora de l'EETAC.

L'obertura de l’acte i la salutació aniran a càrrec de Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech (UPC). A l'acte també participaran la secretària general de la UPC, Ana B. Cortinas, el director sortint, Luis Alonso i la nova directora de l'EETAC, Cristina Cervelló i Pastor.

En el decurs de l'acte es farà la lectura del nomenament de la nova directora de l’EETAC i la signatura del llibre de presa de possessió per part de Cristina Cervelló i Pastor, Daniel Crespo i Ana B. Cortinas.

Es podrà seguir l’esdeveniment en directe a la Sala d'Actes de l'EETAC (Com arribar-hi) i via streaming a través de l'enllaç: https://stream.meet.google.com/stream/f031e3ae-f23e-4d40-ac98-9883ebcd3919