Albert Margarit i en Salvador Beltran, director i organitzador de l'UniRaid, entrevistats per Radio Castelldefels

29/11/2017

A l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels comptem amb la presència del director de l'Uniraid Salvador Margarit, i de l'estudiant del MASTEAM de l'EETAC i organitzador de l'Uniraid, Salvador Beltran. La propera edició UniRaid es durà a terme del 24 de febrer al 4 de març.

Torna l'UNIRAID. El setè any consecutiu d'una nova edició d'aquesta gran aventura humana i solidària que s' adreça a estudiantat amb esperit emprenedor d'entre 18 i 28 anys. La propera edició es dura a terme del 24 de febrer al 4 de març.

L'Albert Margarit, director de l'UniRaid i el Salvador Beltran, organitzador de l'UniRaid i estudiant del MASTEAM de l'EETAC ens expliquen amb més detall en què consisteix aquesta experìencia que no deixa indiferent a ningú. Durant nou dies per dessert del Marroc, els estudiants posaran a prova els seus turismes de més de 20 anys i valorat en uns 300 €, hauran de completar set etapes navegant amb un roadbook i sortejant tot tipus d'obstacles, desafiaments i proves que els faran treballar en equip i crèixer com a persones. L'objectiu: creuar el Marroc de nort a sud i entregar 30kg de material solidari en les aldees del desert.

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Podeu escoltar l'entrevista al següent enllaç.