Alumnes de l'INS Torredembarra participen en un concurs després de veure una conferència de Carles Puente

18/05/2016

Uns alumnes de 4t d'ESO de l'INS Torredembarra han elaborat un vídeo explicant perquè uns mòbils presenten millors prestacions que d'altres.

Uns alumnes de 4t d'ESO de l'INS Torredembarra han elaborat un vídeo explicantperquè uns mòbils presenten millors prestacions que d'altres després de veure laconferència de Carles Puente, professor de l'EETAC, titulada "Les antenes fractals: de la idea d'un estudiant als mòbils del món".

Aquesta conferència va tenir lloc el 19 de novembre de 2015 a l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels en el marc de les activitats organitzades amb motiu de la 20a Setmana de la Ciència de la UPC. Podràs veure-la fent clic aquí.

A més a més, aquests alumnes de Torredembarra han presentat el vídeo al concursvídeoMATPodreu ajudar-los a guanyar fent clic a "M'agrada" en aquest enllaç.