Beca d'aprenentatge de suport a l'Àrea de Relacions Externes del CBL

25/05/2022

Presentació de sol·licituds fins el 3 de juny de 2022. Suport en tasques de mobilitat d'estudiants, tasques de la pàgina web, etc.

Període de la beca: del 05/09/2022 al 23/12/2022. Col·laborar en la tramitació dels documents dels estudiants incoming/outgoing i arxiu de la documentació. Creació i edició de documentació dels estudis de l’EETAC. Difusió de la informació d’estudis EETAC en diferents llengües. Suport administratiu en tasques de comunicació i promoció dels estudis amb possibles universitats partner i estudiants d’intercanvi. Millora de la pàgina web. Tractament de les dades de les enquestes a estudiants, i dels vídeos promocionals. Redactar informes.

Si us plau, no oblidis revisar els requisits per a poder optar a aquesta beca, a l'enllaç següent: https://serveistic.upc.edu/ca/gestio-de-convocatories-de-beques/documentacio/beques-daprenentatge/manual-del-estudiant.

Si ets estudiant de Grau o Màster a la UPC i hi estàs interesat/ada, registra't si us plau a la convocatòria 6983. Presentació de sol·licituds fins el 3 de juny de 2022.