Beques CSC per estudiar un Màster/Doctorat a la Beihang University (Xina)

16/02/2018

Vols estudiar un Màster o un Doctorat a la Xina? ABANS del 7 de març de 2018 els estudiants candidats han de completar la seva sol·licitud online i enviar còpia al Gabinet de Relacions Internacionals UPC (GRI).

Vols estudiar un Màster o un Doctorat a la Xina?

La Beihang University (BUAA) ofereix fins a 3 beques CSC (China Scholarship Council) per estudiants UPC que vulguin anar a cursar-hi un Màster o un Doctorat (a partir de 2018-2019).

La BUAA està ubicada a Pekín (Beijing) i és una de les més prestigioses universitats xineses, i té més de 2.000 estudiants internacionals de 120 països.

La beca CSC ofertada inclou despeses de matrícula, així com un import per cobrir allotjament, despeses d'estada i assegurança. L'import de la beca pels estudiants que siguin becaris de Màster és RMB 3000/mes; i l'import pels que siguin becaris de Doctorat és de RMB 3500/mes.

Més informació a la web de la upc.