Cicle de converses informals Enter UPC (Enginyeria Aeroespacial i Enginyeria de Telecomunicació)

12/04/2021

20/04/2021 i 05/05/2021-16:30. Tens dubtes a l’hora de triar el teu grau universitari? Adreça't a l’alumnat de batxillerat i CFGS i al professorat de secundària i les famílies. Participa!

Participa en el programa ENTER a la UPC, un cicle de converses informals, en format virtual, amb professorat i estudiantat dels diferents àmbits de coneixement de la UPC:

Ponents

• Jordi Pons Prats, professor de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)
  • Miquel Sureda Anfres, professor de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT)
  • Mireia Carvajal, estudianta de l’Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)

Inscripció

Ponents

• David García Vizcaíno, sotsdirector de Promoció d'Estudis i Nou Estudiantat de l'Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC)
  • Josep Pegueroles Valles, director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)
  • Esteve Torrens, estudiant de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)

Inscripció