Convocatòria de 3 beques d'aprenentatge de Mentories

09/07/2021

Convocatòries de beques d'aprenentatge i SANTANDER. Fi inscripció 22/07/2021. Si ets estudiant de grau o màster pots col·laborar amb l’EETAC, compaginar‐ho amb els teus estudis i ajudar als companys de primer, que accediran aquest proper curs, amb el programa de beques d’aprenentatge de la UPC.

La mentoria tractarà específicament de realitzar sessions setmanals de repàs/dubtes dels continguts de les assignatures de primer curs (1A i 1B). En cap cas l’Aula Lliure és una substitució de les classes impartides pel professorat de l’Escola.

Aquest programa està format per un total de 3 beques (octubre a maig 2022, 5 hores/setmana):

Mentories de suport a l'estudiantat de nova entrada, de les assignatures de la Fase Inicial, primer curs 1A i 1B (Aula Lliure) de

- Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació/ Enginyeria Telemàtica i Enginyeria Sistemes Aeroespacials (1 mentor)
- Grau Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació/ Enginyeria Telemàtica (1 mentor)
- Grau Enginyeria Sistemes Aeroespacials (1 mentor)

Els estudiants hauran de fer obligatòriament una doble inscripció: a través de l’aplicació (codi beca 6062) de la UPC i a través de l'enllaç disponible en aquella pàgina a l'apartat "Altres dades de la convocatòriaal web del Banc de Santander.

Fi inscripció: 22/07/2021.