Convocatòria del premi al Millor Treball Fi de Grau o Màster relacionat amb la mobilitat sostenible

13/05/2016

Podran participar en la convocatòria aquells treballs fi de grau o màster presentats a qualsevol Universitat espanyola pública o privada dins el període comprès entre l'1 de setembre del 2015 i l'1 de setembre del 2016.

La Fundació RENAULT per a la Mobilitat Sostenible d'acord a les seves finalitats fundacionals i dins de les seves activitats pel foment, divulgació i investigació enmobilitat sostenible convoca la "5ª Edición del Premio al Mejor Proyecto Fin de Carrera en Movilidad Sostenible".

Els treballs fi de grau o màster han d'estar relacionats amb la mobilitat sostenible com aconcepte global: solucions tecnològiques de producte i procés, dissenys innovadors, estudis teòrics i/o experimentals, anàlisis de tendències, models de negoci, reducció d'impacte ambiental i sonor, millora d'eficiència energètica...

S'atorgarà un premi a cada una de les categories:

1. Millor Treball Fi de Grau o Màster universitari relacionat amb titulacions tècniques
  2. Millor Treball Fi de Grau o Màster universitari relacionat amb titulacions d'Econòmiques i Administració i Direcció d'Empreses

Més informació: