Convocatòria d'eleccions per a la renovació total de la Junta d'Escola de l'EETAC

23/10/2023

Participa a l'òrgan de govern més important de l'Escola! Fes sentir la teva veu.

La Junta és l'òrgan de govern més important de l'Escola, pren decisions fonamentals sobre el seu funcionament (pressupost, programes acadèmics, polítiques estudiantils, etc.) i compta amb la participació de tota la comunitat de l'EETAC, incloent-hi onze representants dels i de les estudiants.

Ser membre de la Junta t’ofereix una oportunitat molt valuosa per influir en el rumb de la nostra Escola fent valer la veu dels teus companys i companyes, a més de possibilitar l’aprenentatge i construcció de les teves habilitats de lideratge, resolució de problemes i presa de decisions (i t’ho reconeixeran amb crèdits optatius!).

A l'Escola necessitem líders estudiantils compromesos i amb moltes ganes de viure la seva experiència universitària en fronts que van més enllà dels purament acadèmics. No importa en quina etapa dels estudis et trobis; la teva perspectiva és útil i necessària.

Per tal d'aprofitar aquesta oportunitat, segueix la informació publicada aquí. No deixis passar la data límit per presentar la teva candidatura!