Convocatòria mobilitat nacional SICUE 2019/2020

15/02/2019

S'ha obert la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2019/2020 per als estudiants de grau amb novetats. Sol·licitud de mobilitat per part de l'estudiant: del 13 de febrer al 13 de març de 2019.

S'ha obert la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2019/2020 per als estudiants de grau. Trobareu tota la informació, així com els impresos a la nostra web:  https://www.upc.edu/sga/ca/Mobilitat/Sicue/Convocatoria2019-20

Les principals novetats de la convocatòria SICUE 2019/2020 són:

1. S'ha establert una flexibilització dels criteris quant a les matèries suspeses, pels quals els alumnes podran cursar més d'una assignatura suspesa durant la seva mobilitat, sempre que els coordinadors acadèmics ho aprovin.
  1. S'ha establert una flexibilització de criteris quant a l'elecció d'assignatures d'altres disciplines, per a això és necessari l'acord dels coordinadors acadèmics corresponents de cadascuna de les carreres tant de la universitat d'origen com de la universitat de destinació.
  1. S'han reforçat les disposicions quant a les actuacions que les universitats han de dur a terme, quan la universitat de destinació rebutja la mobilitat d'un alumne al qual se li havia adjudicat una plaça de manera vàlida conforme a l'acord subscrit entre totes dues universitats, amb la finalitat d'evitar una desprotecció de l'estudiant.
  1. S'han eliminat algunes gestions administratives que ha de dur a terme el coordinador acadèmic com l'eliminació de la signatura de l'imprès de sol·licitud.

Resum dels terminis:

• Signatura d'acords bilaterals: fins el 31 de gener de 2019.
  • Sol·licitud de mobilitat per part de l'estudiant: del 13 de febrer al 13 de març de 2019.
  • Publicació de resolució provisional: abans del 26 d'abril de 2019.
  • Reclamacions contra la resolució: 10 dies hàbils a partir de la publicació de la resolució provisional.
  • Publicació de la resolució definitiva: abans de 24 de maig de 2019
  • Elaboració de l'acord acadèmic: fins el 15 de setembre per a les mobilitats del primer quadrimestre i anuals i fins el 31 d'octubre per a les del segon quadrimestre.

Priorització de les sol·licituds:

Tal com indica la convocatòria en base als crèdits superats, els crèdits matriculats i la nota mitjana, els centres seleccionen i prioritzen els estudiants.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment mitjançant la plataforma DemanaSGA.