Convocatòria mobilitat nacional SICUE 2021/2022

14/01/2021

S'ha obert la convocatòria de mobilitat nacional SICUE 2021/2022 per als estudiants de grau. Sol·licituds del 2/02/2021 fins al 04/03/2021.

Trobareu tota la informació, així com els impresos al web: https://www.upc.edu/sga/ca/Beques/MobilitatSenseBeca/Sicue

Principals novetats:

- Presentació de sol·licituds: del 12 de febrer al 4 de març mitjançant la Seu Electrònica de la UPC. Hi haurà un tràmit específic que es publicarà el mateix dia 12.

- Expedient SICUE:  l'actual convocatòria estableix que la nota mitjana s'ha de calcular amb tot allò avaluat fins al 15 d'octubre de 2020.

- Estudiants amb discapacitat reconeguda igual o superior al 33%: s'ha de reservar el 5% de les places que es concedeixin per aquest col·lectiu. Si no s'aconsegueix un 5% en la sol·licitud de places, aquestes places seran repartides entre la resta de sol·licitants. S'ha inclòs una pregunta al formulari de sol·licitud per detectar als estudiants que estan en disposició d'obtenir una de les places reservades però l'acreditació l'hauran de fer al centre.

- S'elimina la mobilitat de màster  per a aquesta convocatòria: la CRUE està treballant per configurar una convocatòria específica.

Terminis
- Signatura d'acords bilaterals: fins el 31 de gener de 2021.
- Sol·licitud de mobilitat per part de l'estudiant: del 12 de febrer al 4 de març de 2021.
- Publicació de resolució provisional: abans del 14 d'abril de 2021.
- Reclamacions contra la resolució: 10 dies hàbils a partir de la publicació de la resolució provisional.
- Enviament del llistat de estudiants assignats a la universitat partner: fins la 15 de juny de 2021
- Elaboració de l'acord acadèmic: fins el 3 de setembre per a les mobilitats del primer quadrimestre o anuals i fins el 29 d'octubre per a les del segon quadrimestre.

- Enviament de les qualificacions: 20 dies hàbil després del tancament d'actes

Per a qualsevol dubte o aclariment utilitzeu la plataforma DemanaSGA (https://demana.upc.edu/sga/)