David Castellà i Yannick Fournier, alumnes de l'EETAC, entrevistats per Radio Castelldefels

31/03/2017

Alumnes de l'EETAC expliquen, a l'entrevista d'aquest mes a Ràdio Castelldefels, com van aconseguir dissenyar i llançar una sonda meteorològica.

Els alumnes de la nostra escola, l'EETAC, David Castellà i Yannick Fournier han compartit la seva experiència del llançament d'una sonda meteorològica a una entrevista a Ràdio Castelldefels.

Aquest experiment s'enmarcava dins del Treball de Final de Grau de l'Enginyeria d'Aeronavegació, amb el que buscaven obtenir dades de pressió i temperatura a l'atmòsfera. Per fer possible això van estar treballant en el disseny de la sonda durant més de cinc mesos, fins que van aconseguir llançar-la el passat novembre a l'aeròdrom de Mollerussa. La qual van trobar en la platja de la Bassa. Podeu trobar el podcast en aquest enllaç.

A l'entrevista, s'ha comptat amb la participació a través del Twitter dels alumnes de sisè de primària de l'Escola Jacint Verdaguer de Castelldefels, que va patrocinar una part del projecte.

Aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del nostre campus.