Del 7 al 15 de juliol - 1r "Curs d'introducció a la Raspberry Pi i les aplicacions bàsiques"

16/07/2016

El professor de l’EETAC Francesc J. Robert, del DEEL ha impartit del 7 al 15 de juliol el primer “Curs d'introducció a la Raspberry Pi i les aplicacions bàsiques”.

Aquest curs està destinat en aquest cas a professorat de Cicles formatius de les famílies d’Electricitat i electrònica i d’Informàtica i comunicacions

El curs està inclòs en el Pla de formació permanent del professorat d’FP del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i forma part del “Programa de millora de la qualitat en formació professional” finançat pel Ministerio de Educación, Cultura y Deporte i cofinançat pel Fons Social Europeu.

Tenint en compte que el beneficiari final d’aquesta activitat serà l’alumnat de Cicles formatius, aquest curs s'emmarca en el context de promoció dels estudis de l'EETAC a estudiants d’ESO, batxillerat i FP, i ha estat conseqüència de les conferències de divulgació tecnològica "Dissenys i aplicacions amb circuits digitals programables" sobre els continguts de l’assignatura CSD del pla d’estudis de Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, Grau en Enginyeria Telemàtica i Doble titulació de grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials i Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació o Enginyeria Telemàtica.  El material del curs, estructurat per facilitar l’autoaprenentatge està disponible en obert i hom el pot usar per desenvolupar projectes multidisciplinaris en diferents àmbits de l’enginyeria basant-nos en la Raspberry Pi.