Dijous 21 d'abril - El Campus acull el XIV "Fòrum Fem recerca"

18/05/2016

Dijous dia 21 d'abril a les 17 hores, el Campus del Baix Llobregat acollirà el XIV "Fòrum Fem recerca" on s'exposarà una mostra de treballs de recerca realitzats per estudiants de batxillerat i projectes de cicles formatius.

Estudiants dels centres INS Josep Lluís SertINS Les MarinesINS Mediterrània i Escola La Ginesta exposaran els seus treballs amb títols com "2001: A Space Odyssey. Anàlisi interpretativa", "La teràpia genètica amb bacteris" o "Els plaguicides i les seves conseqüències", entre d'altres.

Els organitzadors són el Centre de Recursos Pedagògics Baix Llobregat II (Gavà) i el Centre de Recursos Pedagògics de Castelldefels, amb la col·laboració dels ajuntaments de CastelldefelsGavà Viladecansl'EETAC l'ESA.