Dimarts 9 de maig - Descripció de la plataforma de telefonía IP de UPCnet

28/04/2017

Dimarts 9 de maig, xerrada a càrrec de UPCnet sobre la descripció de la plataforma de telefonía IP.

Títol: "UPCconnect: Descripció de la plataforma de Telefonia IP de la UPC" per José Antonio Tébar, UPCnet.

Dia, hora i lloc: Dimarts 9 de maig a les 15.00 hores a l'aula C4-001, la Sala d'Actes.

Resum: El terme "comunicacions unificades" fa referència a la integració de diversos serveis com ara la telefonia IP, missatgeria instantània, presència, videoconferència, entorns col·laboratius (pissarra electrònica, escriptori compartit, edició simultània de documents), entre d'altres. Tots aquests serveis es poden donar, avui dia, sobre xarxes IP i utilitzant el protocol SIP.

UPCnet està donant aquests serveis a la UPC i a altres clients externs a la Universitat. A la conferència es descriurà l'arquitectura tècnica d'aquests serveis i el seu desplegament a la UPC.

La conferència està oberta a tots els estudiants l'Escola, però està especialment adreçada als alumnes que hagin cursat o estiguin cursat les assignatures SAI - Serveis Audiovisuals sobre Internet (Grau en Enginyeria Telemàtica), API - Arquitectura i Protocols d'Internet (Grau en Enginyeria Telemàtica i Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació), i CA - Comunicacions Audiovisuals (Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació).

Veure presentació similar aquí.