Dimarts 10 de maig - Vine a conèixer l'aventura pel desert del Marroc d'estudiants de l'EETAC

19/05/2016

El pròxim dimarts dia 10 de maig tindrà lloc a l'EETAC una xerrada a càrrec d'estudiants de l'Escola que varen participar el passat mes de març al Raid Solidari UniDesert.

Participar a la UniDesert comporta desenvolupar un projecte per aconseguir i transportarmaterial solidari a través del desert del Marroc, amb un cotxe de més de 20 anys, sense GPS, superant exàmens i proves especials al llarg del recorregut, amb l'objectiu final delliurar el material solidari a les escoles situades al sud del Marroc, enmig del desert.

UniDesert no és tracta d’una cursa de velocitat ni d’un rally: és una formació atractiva on els estudiants aprenen a desenvolupar les seves capacitats personals i de treball en equip, alhora que descobreixen tot el seu potencial. Una experiència on l'actitud de superació i perseverança els permet aconseguir objectius que a priori semblen impossibles.

• Hora i lloc: de 13.00 a 14.00 hores a l'aula 130G de l'EETAC