EETAC Diàlegs: ¿Cómo optimizamos las operaciones en uno de los aeropuertos más congestionados del mundo?

05/04/2024

El proper dimecres 10 d’abril a les 11h a la sala d’actes de l’EETAC, iniciem un nou cicle dels EETAC Diàlegs, en els que diferents professionals del sector Aerotelecom ens explicaran les tecnologies, projectes, i tendències que et poden servir per l'orientació professional i la inserció en el mercat laboral dels nostres estudiants.

En aquesta sessió, enginyers i alumni de l’EETAC que treballen a ALG_Global ens parlaran de “Com optimitzar les operacions en un dels aeroports més congestionats del món: l’aeroport de Ciutat de Mèxic”, com un clar exemple multidisciplinar d’enginyeria aplicada.

Ponents:

• Núria Alsina Pujol, Principal d’Aviació
  • Vladimir Coca, Aviation Partner at ALG
  • Antonio Cabeza Doña, Engagement Manager d’aviació especialitzat en digitalització i analítica avançada

Participants pel panell de discussió:

• Antoni Dolz Ripollés, Consultant d’aviació
  • Dorothy Van Der Ent Facerías, Business Analyst d’aviació
  • Alvaro Goicoechea Casanueva, becari d’aviació
  • Mar Vilallonga Torres, Business Analyst d’aviació
  • Alex Olivera Ballarín, Consultant d’aviació

Com  a novetat per aquest quadrimestre caldrà fer la inscripció prèvia en el formulari adjunt, i s’agrairà dels assistents la publicació en les xarxes socials d’alguna ressenya dels diàlegs, incloent els hastags #EETAC_Dialegs i @EETAC_UPC.

Cal fer la inscripció prèvia en el formulari adjunt: https://lnkd.in/dxXWUbfJ