El 15 de febrer s'inicia el calendari de les jornades de portes obertes per visitar l'EETAC i conèixer els graus que impartim.

15/02/2023

Si estàs considerant desenvolupar la teva formació en les nostres àrees de coneixement, vine a les jornades de portes obertes que organitzem durant el segon i tercer quadrimestre.

Les sessions s'adrecen al futur estudiantat universitari i tenen com a objectiu informar dels estudis que imparteixen els diferents centres docents de la UPC i resoldre dubtes sobre els graus que els interessen, les seves sortides professionals, així com informació complementària sobre la vida universitària, la mobilitat internacional, les pràctiques en empreses, etc.

Quan: Dimecres 15 de febrer a les 16h.

Lloc: JPO EETAC: Sala d'Actes 001 Com arribar-hi?

Inscriu-te a les Jornades, trobaràs totes les dates al formulari:

Si vols assistir a les jornades de portes obertes de l'EETAC omple aquest formulari

+Info AQUI