El control de drons a través d'un rellotge esportiu, ICARUS explica com es possible a Radio Castelldefels

11/07/2017

Com cada mes a Radio Castelldefels han fet una entrevista UPC, aquest mes ha sigut a la Mònica Millan i al Daniel Bertinelli, estudiants de la nostra escola, que col·laboren amb el grup de recerca ICARUS, que han parlat del seu projecte per controlar el vol d'un dron amb un rellotge esportiu.

Com cada mes a Radio Castelldefels han fet una entrevista UPC, aquest mes ha sigut a la Mònica Millan i al Daniel Bertinelli, estudiants de la nostra escola, que col·laboren amb el grup de recerca ICARUS, que han parlat del seu projecte per controlar el vol d'un dron amb un rellotge esportiu. Podeu trobar l'entrevista aquí.

Com recordareu, aquesta entrevista forma part d'un cicle d'entrevistes de caràcter mensual a la ràdio de Castelldefels, organitzat amb l'objectiu d'apropar la ciència i tecnologia a la ciutadania en general, explicant iniciatives, projectes i esdeveniments que s'han dut o s'estan duent a terme a les escoles del Campus del Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya.