El Grau de Satèl·lits supera les expectatives en la preinscripció del primer curs

21/07/2024

La nota de tall per accedir al nou grau en Enginyeria de Satèl·lits ha estat de 10,830

El nou Grau de Satèl·lits ha tingut una gran acollida en la seva primera preinscripció, aconseguint una demanda que ha superat les previsions inicials. Amb una oferta de 40 places, el nombre de sol·licituds en primera preferència ha arribat a 50 estudiants, demostrant l'alt interès per aquesta nova titulació.

La nota de tall per accedir al grau ha quedat establerta en un notable 10,830, fet que reflecteix l'alt nivell acadèmic dels futurs estudiants i l'exigència del programa. Aquesta titulació, que combina coneixements d'enginyeria, tecnologia espacial i ciències de la terra, promet formar professionals altament qualificats en un sector en ple creixement.

Des de la universitat, es mostren molt satisfets amb la resposta dels estudiants i confien que el Grau de Satèl·lits es consolidarà com una opció formativa de referència en els pròxims anys. A més, es destaca el compromís de l'equip docent per oferir una formació innovadora i de qualitat, capaç de respondre als reptes del futur en el camp de la tecnologia espacial.

Promoció