El MAST i el MASTEAM premiats, un any més, amb una beca cadascun atorgada per la Fundació Catalunya-La Pedrera

05/06/2018

El MASTEAM i el MAST de l'EETAC premiats, un any més, amb beques de 5000€ i 7500€, respectivament, de la Fundació Catalunya - La Pedrera.

El Master's degree in Applied Telecommunications and Engineering Management (MASTEAM) i el Master's degree in Aerospace Science and Technology (MAST) de l'EETAC, han estat premiats, un any més, amb una beca cadascun atorgada per la Fundació Catalunya - La Pedrera.

La beca serà assignada a un dels seus estudiants del curs 2018/19 amb un expedient acadèmic excel·lent. Les candidatures dels estudiants seran proposades pel mateix equip coordinador del màster i la decisió es prendrà conjuntament entre la direcció del màster i la Fundació Catalunya - La Pedrera.

Per a la selecció dels màsters inclosos en el programa de beques de la Fundació Catalunya - La Pedrera cal que els estudis s'imparteixin en una universitat catalana i que siguin considerats excel·lents tenint en compte la seva projecció internacional. Són impartits en llengua anglesa, per un professorat de prestigi i amb una clara orientació a la recerca.

Podeu consultar els guanyadors de les beques del curs 2017/18 en aquest enllaç.

Teniu descrits els requisits per enviar les sol·licituds en aquest enllaç. El termini finalitza el 5 de juliol.