El professor Francesc Tarrés és notícia a La Vanguardia amb Ugiat

22/02/2019

L'empresa spin-off de la UPC fundada pel professor de l'EETAC Francesc Tarrés ha desenvolupat un sistema d'anàlisi d'imatge i àudio aplicable a la televisió.

L'empresa Ugiat  nascuda a l'EETAC l'any 2014 i fundada pel professor Francesc Tarrés ha sigut notícia a La Vanguardia el passat 3 de febrer.

El desenvolupament d'un sistema d'anàlisi d'imatge i àudio aplicable a televisió és el que els ha fet destacar. Aquest sistema, gràcies a tècniques d'intel·ligència artificial, aconsegueix, per exemple, comptar quants polítics apareixen per pantalla o les millors jugades d'un partit de futbol.

smArDS combina la  tecnologia esmentada  amb la publicitat, és una eina audiovisual avançada que proporciona el millor moment i lloc per inserir publicitat en vídeos d'entreteniment. Un programari especialment dissenyat per augmentar la quantitat de punts d'inserció en els serveis de transmissió de vídeo mentre  es mantenen les tarifes de compleció de l'anunci de vídeo.

Podeu llegir la notícia completa aquí